Zwroty i reklamacje

Co zrobić, żeby zareklamować lub zwrócić produkt?

 

Na tej stronie przeczytasz, jak krok po kroku złożyć reklamację w Kaufmann Maszyny do cięcia, narzędzia glazurnicze.

Pragniemy zaznaczyć,  że podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

  

1. Formularz reklamacji/zwrotu

Na początek wypełnij formularz reklamacji. Skorzystaj z przygotowanego przez nas wzoru - Pobierz formularz lub użyj własnego. Formularz reklamacji powinien zawierać poniższe dane:

  • imię i nazwisko
  • adres do korespondencji
  • adres e-mail
  • nr telefonu
  • opis produktu (data zakupu, nazwa produktu)
  • przyczyna reklamacji (data wystąpienia wady i jej rodzaj)

 

2. Odesłanie produktu

Wypełniony formularz należy nam przesłać wraz z produktem reklamowanym oraz wszystkimi jego akcesoriami. Pamiętaj o załączeniu kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura). 

 

3. Wysyłka
Adres do wysyłki:
Mensura Sp. z o.o.
Wiarusa 17
32-087 Zielonki

 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie sklepu internetowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl